سفارش تبلیغ
صبا ویژن

amoozeshi6565

سئو سایت

    نظر

دیگر هیچ مقاله ای را از دست ندهید؟ اکنون در خبرنامه مشترک شوید »

 

در این مقاله می خواهم برای شما توضیح دهم که SEO واقعاً چیست ، چقدر بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت شما مهم است و چالش هایی که ما در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) داریم چیست. با این حال ، ما اغلب اصول اولیه درک موتورهای جستجو را نداریم. به همین دلیل است که در این مقاله می خواهم چند اصل در مورد نحوه کار موتورهای جستجو به شما ارائه دهم و معنی واقعی بودن ارتباط را توضیح دهم. و البته بسیار کاربردی ، کدام رویکردهای بهینه سازی به شما کمک می کند تا در جستجوی طبیعی نتایج بهتری در Google کسب کنید؟ این پست وبلاگ درست است اگر شما یک مبتدی جاه طلب هستید و به درک منظم و دقیق از بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارید.

 

تعریف: در واقع بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

معنای عمدی: 4 جنبه که چرا SEO یکی از مهمترین کانالهای بازاریابی دیجیتال برای شماست.

محدودیت: کدام موتورهای جستجو مرتبط هستند و SEO از SEA چه تفاوتی دارد؟

SEO 2021: عناصر اساسی برای بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

نحوه عملکرد جستجو: برای انجام بهینه سازی باید گوگل را درک کنید.

ارتباط: ارتباط دقیقاً برای Google & Co. به چه معناست و چرا برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است؟

SEO به عنوان یک فرآیند: کدام عناصر به بهینه سازی تعلق دارند؟

وضعیت موجود: براساس کنسول جستجوی Google ، Ryte و Sistrix چقدر در Google قابل مشاهده هستید؟

کلمات کلیدی: ابزارها و نکاتی برای تحقیق واژه جستجو!

بهینه سازی Onpage: محتوا ، فراداده ها و ساختار

انجام وظیفه: انجام وظیفه چقدر مهم است ، چگونه می توانید آن را در خود پیاده سازی و اندازه گیری کنید؟

کتابهای آموزشی UX: توصیه گوگل برای بهبود تجربه کاربری (UX) چیست

بهینه سازی فنی Excursus: فقط نمایه سازی موبایل و وب هسته ها

اولین موفقیت SEO: سئو در واقع چه مدت طول می کشد؟

ارقام کلیدی: ارقام کلیدی مرتبط برای سنجش موفقیت در سئو سایت چیست

به روزرسانی ها: به روزرسانی های مهم Google که باید درباره آنها بدانید چیست؟

مدیر سئو: سئو فانتزی؟ شرایط لازم برای یک مدیر سئو چیست؟

سئو چیست

در واقع سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو این است که محتوای مربوط به خود را در موقعیت های برجسته نشان دهد. علاوه بر موقعیت (رتبه بندی) ، چقدر نزدیک بودن عبارت بین عبارت جستجو شده توسط کاربر ، نمایش نتایج جستجو (قطعه) و ارتباط صفحه فرود بسیار مهم است. بهینه سازی موتور جستجو در صورتی پایدار است که کاربر بتواند به طور کارآمد وظیفه خود (اتمام کار) را در وب سایت حل کند.

 

هدف بهینه سازی موتور جستجو

هدف از جستجوگرها فقط بالا بودن نیست. بهینه سازی موتور جستجو در موتورهای جستجو مربوطه با صفحات مربوطه در موقعیت های خوب در موتورهای جستجو مربوطه نشان داده می شود. به غیر از گوگل ، این موتورهای جستجو می توانند موتورهای جستجو مانند Bing ، Yahoo یا Yandex باشند ، اما همچنین موتورهای جستجوی تخصصی مانند آمازون (جستجوی محصول) ، در واقع (جستجوی کار) یا Trivago (جستجوی هتل). ارائه متن موجود در موتور جستجو (قطعه) به منظور ایجاد انگیزه در کاربر برای کلیک بر روی نتیجه ، با هدف تحقق انتظار کاربر با توجه به محتوای عبارت جستجو ، متن و محتوای وب سایت است. پیش نیاز دسترسی شفاف و بدون ابهام به کل وب سایت مربوطه است ، که بدون در نظر گرفتن دستگاه (مناسب برای موبایل) برای کاربران آماده شده است.

 

آیا دوست دارید خودتان SEO را بیاموزید؟ شاید دوره آنلاین SEO ما برای شما جالب باشد؟

چرا سئو اینقدر مهم است؟

در ادامه می خواهم 4 دلیل مهم بودن مبحث بهینه سازی موتور جستجو برای شما و بسیاری از شرکت ها را ارائه دهم:

 

تعداد زیادی از کاربران: از یک طرف ، و می توانید این را با داده های تجزیه و تحلیل وب خود بررسی کنید ، برای بسیاری از شرکت ها Google یا موتورهای جستجو مهمترین کانال برای جذب کاربران به وب سایت خودشان هستند.

نرخ تبدیل بالا: کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو می آیند معمولاً انگیزه بالایی برای دستیابی به هدف مورد نظر دارند. پس از همه ، کاربران یک عبارت جستجو را وارد کردند که آنها را به وب سایت شما می آورد.

جذب مشتریان جدید: برای بسیاری از شرکت ها ، موتورهای جستجو مهمترین منبع استفاده از اصطلاحات جستجوی عمومی برای آوردن کاربران به سایت خودشان هستند. این بدان معنی است که SEO (اغلب) مهمترین کانال برای به دست آوردن مشتریان جدید است.

Google سپاسگزار است: بهینه سازی پایدار موتور جستجو معمولاً به جلسات پایدار منجر می شود. به محض دستیابی به یک اصطلاح جستجو ، اگر بهینه سازی موتور جستجو به روشی پایدار و کاربر محور تنظیم شده باشد ، معمولاً بسیار پایدار است. طبق یک بررسی فعلی ، به عنوان مثال ، zalando.de از 6 فوریه 2017 شماره 1 اصطلاح "لباس تابستانی" است.

تمایز و تعامل SEA و SEO

بهینه سازی موتور جستجو (بهینه سازی موتور جستجو